LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

i en bubbla av luft...

Kategori: Old shit

se mig för här är jag, låt mig få komma nära...

ensam och ledsen i en bubbla av luft, obetydelsefull och osynlig för omvärlden och för de jag älskar mest

lyssna på mig, titta mig i ögonen - jag är här, jag finns, jag andas, jag lever

glädjen och styrkan bortblåst med vinden, som ett höstlöv i storm

Värm mig, trösta mig, lyssna på mig när jag behöver bli lyssnad på, visa intresse, ge mig den kärlek och närhet jag behöver

Jag törstar efter lärdom, arbete - känslan att få vara behövd, ge mig chansen och sluta utnyttja mig - LÅT BLI!

min enda önskan nu och här, älska mig för den jag är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: