LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Hjärnskrynklarn garvar åt mig!

Kategori: Old shit

Skriver, fast jag knappt kan lyfta mina armar! Jag har svettats och kämpat som ett as idag, fy satan så kul! Har kört pull-ups, dips, rodd, utfall med en säckjävel på axlarna, boxjump (kärringakliv för jag vågade inte hoppa med titanhöften som med all sannolikhet va det starkaste materialet inne i lokalen) och thrusters, lärt mig en massa nya prylar och namn... Kommer nog få problem i morgon, MEN IDAG ÄR JAG STARK, BÅDE I KROPP OCH SINNE!

Nu till ämnet
Va hos psykologen igår. Sitter där och öppnar mig, berättar, pratar och kastar ur mig en massa saker på mitt alldeles egna sätt och vad gör hon, jo hon börjar skratta!! Förlåt säger hon, men i all den här sörjan (mina ord) så är du rolig, jag (hon) kan inte låta bli att skratta - snälla ta inte illa upp!

One more time
Idag när jag var och fikade med en gammal vän så hände samma sak och jag kände glädje i mitt hjärta! Jag är frispråkig, jag har rätt i att säga vad jag tycker och tänker och gillar det skarpt och har idag kommit på att jag verkligen tycker om hur folk reagerar! Skratt, ilska, whatever... det är härligt! Berättade för Mr O härom dagen att jag skrivit ett inlägg i bloggen som jag fick radera, jag vågade inte lägga ut det för det blev "för mycket", ni som läst allt här vet oxå att när jag tycker att det är "för mycket" så är det "FÖR MYCKET" haha... Kanske bäst att starta en blogg paralellt med den jag har där jag kan vara anonym och slippa censurera eller...VÅGA VARA!! För det är bara jag som kan göra det för mig själv, ingen annan kan ta den rollen!

Ytterligare en pusselbit på rätt plats! - Check!

XX



Kommentarer

  • Berander säger:

    Hm. Du får väl ta ditt "material", putsa lite på det och börja köra stand-up? ;P

    Svar: kanske skulle funka haha... :)
    Linda

    2012-09-11 | 23:53:46
    Bloggadress: http://berander.wordpress.com

Kommentera inlägget här: