LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Jag tror på karma!

Kategori: Old shit

Med ett psyke och ett självförtroende som redan är fullkomligt raserat sen urminnes tider tillsammans med en självbild och en självkänsla som är allt annat än sund så kan jag inte annat än gratulera. 

Trots Mr O´s ord om att Jag inte ska ta åt mig och bry mig om vad andra säger och hur dom agerar så är Jag är tillbaka inne i huvudet igen med mina tankar, precis där jag inte skulle vara. Det går ut över dem jag inte vill att det ska påverka och det gör mig till en mindre spännande individ! Det enda positiva är att jag är en jävel på att skriva när jag är nere och ur balans, så jag säger väl: TACK! In the end it will make me stronger, faster, harder... SCOOOTER!! And one more thing... I believe in karma! What goes around comes around ;)

XX

Kommentarer


Kommentera inlägget här: