LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Time flies when your´re having fun!

Kategori: Old shit

Varför dör inte alla flugor? Vet inte hur många jag slagit ihjäl den senaste timman och då sittades på röven i soffan, framför tv´n, med datorn i knät och telefonen jämte mig, en kopp kaffe och 2 paket tuggummi. Fullt inställd på att få lugn och ro i ytterligare 1,5 timma så.. fuck off flies!

Jobb
Jag har gjort mina "duties" idag, ja dom viktigaste iaf. Jobbmöte - check! Ja äntligen!! Det blir att återgå till dom grymma brudarna och Mr Magnus på Revyn och Wernersson, glad, gladare, Linda...! Saknar dock fru Gladh! Fredag idag... har inte boxats på hela veckan och hade verkligen sett fram emot kvällens träning, men snoret, huvudvärken och bajsattackerna (revykaffet börjar redan verka) gör det nog omöjligt för mig att vara med. Det blir nog köpemaud och soffläge istället. 

Hockey & kräftor
I morgon är det rise and shine då bägge grabbarna ska iväg på hockeyträning alldeles okristligt tidigt, vilket påminner mig om att fötterna på grabbarna har växt... måste testa skriller och eventuellt inhandla nya tillsammans med full utrustning till Hugo, det gäller att vara ute i god tid! Där sprack det lugnet och månadens budget, fuck! I morgon är det kräftskiva med hela Årstad och på söndag "firar" jag och Mr O 12 år tillsammans. Shit, va hände?? Tycker inte det är längesen vi tumlade runt i poolen på Relax!

Have a good weekend everybody! Det ska jag ha iaf... får passa på innan Mr O drar ut på jobbturné igen! Håll tummarna på att jag lyckas klona min själv denna gången... ;)

 

På söndag den 9 september är det 12 år sen jag lämnade Minerva Beach, Chania, Kreta, Grekland..efter 6år och allt vad det innebar!



För den här dryga smålänningen!



 

Slutresultatet blev ju dock rätt såbra ;)


 

 

Mupparnas paradis!


 

 

Doing good!! XX

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: