LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Weekend in Växjö!

Kategori: Allmänt

Helgen har spenderats i Växjö och tänker börja med en ursäkt till alla som råkat hamna i min väg denna helg. Surat och bitchat och varit allmänt jobbig, japp - sån är jag ibland. Gnäller och bråkar över inhandlade kläder och en massa annan skit och där även en present till mig! När jag har fått tänka igenom situationen lite grann så va jag nog egentligen bara sur för att jag blev lämnad ensam i köket, hade nog inte räknat med att hänga där hela helgen och nu har jag ju köpt min jacka så...STORT SORRY till alla som råkat ut för mig!

Nu till lite roligare saker... I går (lördags) var vi på hockey, Växjö Lakers vs Modo. Det var verkligen FULLT när vi skulle boka så det fick bli lounge platser, kan ju säga att man inte vill sitta någon annanstans nu, shit va najs det var! Att kunna stå/hänga/sitta/mingla på dom bästa platserna med ett glas vitt (alkoholfritt givetvis), det är lyx. Efter matchen fortsatte festen där uppe med live musik och party, väldigt trevligt!! Tack Transweb för "the killer seats" och Punkarn, tack för kaffet!! En galet trevlig kväll som jag egentligen inte skulle varit med på... skulle åkt hem och surat vidare!! ;)

Idag är det söndag, lämnade Lindvägen och tog mig upp till Grand Samarkand för att köpa min jacka, mitt största problem var tydligen att hitta affären jag skulle till... Team Sportia, hittade en schysst jacka på Carlings så det fick bli den istället. När jag sen skulle in på maxi (som oxå ligger i detta enorma köpcenter) för att handla lite så sprang jag nästan rätt in i Team Sportia av misstag, jaja... det var nog inte meningen att jag skulle ha just DEN jackan då!! Tillbaka till Lindvägen och Portersteksmiddag, shit va gott det blev!! Ja det har varit gott hela helgen! Tänker inte tråka ut er med att lägga ut en massa recept men vill ni käka gott så kika på www.lifezone.se riktigt bra grejor! Efter maten packade vi ihop oss och körde bort till Syrran och co på Augustivägen, där bakades det pepparkakor! För oss som inte käkar pepparkakor fick nöja oss med supergott kaffe och några djupa andetag, mumma!

Nu är vi hemma i Årstad Hills, uppkrupen i soffan med en kopp te och en sprakande brasa! Doing good!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: