LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Färdigkliat!

Kategori: Allmänt

Lössen har landat på Tolvan, fy fasen säger jag bara!! Jag och Hugo har nu luskammat, sprayat, gnuggat, sprayat, luskammat ännu mer... 3 shampooneringar senare och ytterligare en luskammning är vi nu fria från kliet!! Hua!!

Mr O har ju den perfekta frillan och har ju klarat sig, Leon ska jag gå igenom grundligt när han kommer hem. 
Själv har jag INTE den perfekta frillan med alla jävla hårförlängningar, bara en lossnade i min våldsamma hårhantering!! 

Nu är det soffhäng med lunch och te, over and out!!

Kommentarer

  • Berander säger:

    Fixa en elektrisk luskam, det var vad som tillslut gjorde oss lusfria. Ett antal genomkamningar med vanliga luskammar samt ett antal schamponeringar hjälpte tyvärr inte.



    Elektrisk luskam is da shiet.

    2011-12-12 | 14:47:25

Kommentera inlägget här: