LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Hockeymorsa!

Kategori: Allmänt

Vet inte om det riktigt är min grej, men vad gör man inte. Har vid ett antal tillfällen nu fått tillbringa ett par timmar på läktarn med termobrallor och vinterjacka, mössa och vantar. Igår fick jag köpt mig lite kaffe och man träffar en del trevligt folk som är där med sina barn och barnbarn. Så bortsett ifrån att det är riktigt jävla kallt och att jag varenda morgon dagen efter vaknar upp med halsont så är det rätt så OK. Får fixa mig en pläd och en schysst termos så ska det nog gå alldeles utmärkt... Kan väl hoppas på en varm sommar så man hinner tina upp inför nästa säsong!!
Om inte annat så har jag ju 2 små och en stor som tycker det är super! Jag skulle oxå vilja prova, men får nog vänta kanske liiiite till, sjukskrivningstiden kan ju iaf få gå ut!
Nä nu ska jag försöka skaka liv i O som är lite trött idag, förstår inte det!! Han åkte 2 timmar med barnen igår och spelade sen ytterligare 2 timmar på kvällen... han är nog lite matt idag!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: