LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

INGEN SIGNAL!

Kategori: Allmänt

Haft en spännande natt. Gick och la mig i tid i går för att meditera lite innan jag gled vidare in i drömmarnas värld. Som det känns nu så har jag mediterat hela natten, varit i dvala och haft många märkliga stunder. Må säga att jag känner mig bättre idag och energin bokstavligen fräser runt i kroppen som varm kolsyra. Det är härligt, man känner sig mer jordad och undrar varför jag inte gör detta varje dag som jag borde och till och från oxå gör.
Får lägga in det i mitt hektiska schema!

Vaknade mittemellan Grabbarna Grus, lovely! Kliver upp och inser att granen vält, hmm... Kikar ut genom fönstret - DET SNÖAR!! Hoppas faktiskt att det ligger kvar ett tag, hade varit fint med en vit jul. 
Sätter oss i soffan för att kika julkalendendern och som vanligt så krånglar tv´n, det står INGEN SIGNAL och så tar det evigheter innan det blir bild. Under tiden så sitter Leon och förklarar för mig att antingen så får vi byta ut skräpet på taket eller så får dom fixa dom där "grejorna" uppe i rymden! Klok pojke, måste han ha fått ifrån Mamma sin!

Nä nu tänkte jag faktiskt börja beta av 2do listan.. ska bara skriva den först, sittandes i soffan med datorn i knät och kaffet i handen. Varför göra saker direkt när man kan vänta tills sista minuten ;)

Have a good day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: