LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Tålamod, Fröken N!

Kategori: Allmänt

Fan jag har det på tungan, jag är så jävla nära... tror jag är redo, fast uppenbarligen inte eftersom jag inte får fram det jag "har på tungan", blir helt galen! Snart kanske, eller nästa vecka, månad, år, livstid - who the fuck knows??Detta var väl inte alls förvirrande att läsa haha... sorry, men sån är jag, take it or leave it!! Tålamod fröken Nilsson, TÅLAMOD!!
LCHF & GI Butik
Böcker
Produkter
Detox
Ersättningar
Vitaminer
Raw
Snacks
Hemmagjort, ex Musli
Allt som krävs för en bra vardag

Nu ska jag slå in morgondagens födelsedagsbarn Hugo´s present och sen ska jag gå å knoppa, behöver bevisligen det, speciellt om man ska vara uppe före tuppen och kraxa "JA MÅ HAN LEVA...", allt för dom små grabbarna. 
Det kurrar i magen, äh det får va tills i morgon... Mina egna ord tidigare ikväll: Vi ger barnen mat nu så käkar vi själva när vi kommer hem, det va ju ändå inte så längesen vi åt... JAPP, det gick ju inte så bra, låt magen kurra sig till söms... Stackars O, han tynar snart bort...!

Ja jag vet att jag svär för mycket, men det är bara här. Inga barn som läser iaf och ni som störs får blunda och hålla för öronen när ni läser ;)

Sweet dreams!

Kommentarer

  • Johanna Selamis säger:

    Din blogg, dina ord, dina val, din frizon. ;)

    Ha en mysig morgon imorgon då, med födelsedagsbarn och allt! Sedan är det ju freeeedag med!! =)

    Kram /J

    2011-12-01 | 23:10:45
    Bloggadress: http://mrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: