LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Trollar med knäna...

Kategori: Allmänt

Att gymma till Celine Dion´s Think twice är som att sakta sjunka ner i kokande lava... tortyr!! Fick bli ett litet samtal med ansvarig DJ. Nu är det avklarat iaf. Sitter hemma nedsjunken i soffan och har precis hetsätit min frulle bestående av laxröra (lax, mayo, citron, salt & peppar), kokt ägg och tomat. Sköljer ner dessa läckerheter med hemma gjort te gjort på färsk ingefära. Japp, du läste rätt. Andra bullar i huset nu serru! Hade jag orkat lyfta på röven så hade jag gått å fixat en kopp kaffe, men bakdelen är tung och trött idag. 

Jaha, vem tror ni vaknade först idag då? Hugo givetvis, han kom och gosade ner sig i våran säng. Efter kom Leon och förklarade att Hugo inte låg i sin säng, han hade ju fått tydliga instruktioner kvällen innan att vi skulle upp tidigare än tidigast och sjunga och väcka Hugo så han kunde få sin present. Jag fick trolla med knäna och väcka O, be honom underhålla Hugo meddans jag och Leon fixade, sen så... JA MÅ HAN LEEEEVA!!!

Tänk att den där lilla fisen fyller 5 år idag, helt galet. Tycker det känns som igår när jag låg där och tryckte ut honom med O hejandes på jämte; -Kom igen Linda, hur svårt kan det va egentligen??? Jag: HÅLL KÄÄÄÄÄFTEN!! Barnmorskorna: Hörde ni? hörde ni vad han sa till henne?? fyyy....
Det var en väldigt spännande förlossning!!

Nähäpp, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha en grym helg!

Talk to you later! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: