LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Saturday Night (going down in flames)!

Kategori: Allmänt

Jamen go morron! Fick mig en rejäl sovmorgon idag, behövdes kan jag säga. Varit uppe tidigt hela veckan, fixat iväg barnen till skola och dagis och sen susat vidare till gymmet och som vanligt gått och lagt mig alldeles för sent. Kom iaf upp kl 10 idag till ett rejält frullebord, äggröra, bacon och starka bönor is tha shit!
O har legat däckad hela veckan i en helt vanlig "manlig förkylning", barnen snorar lite grann och jag verkar (peppar peppar ta i trä) ha klarat mig rätt bra. Antagligen för att jag är så jävla folkskygg så ingen har möjlighet att smitta mig haha... ;)

Jamen på tal om folkskygg...I torsdags var jag på Harry´s med företagsekonomitjejerna och Kurt (Kurt & Brudarna), rackarns vad trevligt det va, god mat och ruggigt dålig svartvinbärssaft. Jag stod för 3 av våra 8 rätta svar på Quizzen, oväntat får jag väl säga med tanke på att det var på finska... japp, "Run to the Hills" hade jag löst även om dom kört den på kinesiska! 

En stor eloge till snubben som i går kväll lite halvberusad pyntade 10.000 till Musikhjälpen för att få höra Psycosocial med Slipknot och även burlesk-bruden som hoppade så att tofsarna på tuttarna snurrade, det är underhållning!!

Ikväll är det party, blir nog inte riktigt så hård musik då men iaf första riktiga festen sen fröken Nilsson slutade dricka, ska bli spännande... psykbryt eller glädje, hoppas och håller tummarna för det senare alternativet!! 

Lite snö för julstämningen skull hade suttit som en fläskläpp, men men... man kan inte få allt!
Får nöja mig med en kåt, glad och tacksam O samt 2 barn som iaf för stunden inte bråkar! 

Saturday Night (going down in flames...) Ändra till fredag så blir det en förbannat bra låt!

Nu ska vi köpa gran! TREVLIG HELG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: