LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Gräv där du står!

Kategori: Allmänt

var, när, hur... ja det kan man fråga sig!

I januari blir jag "friskförklarad" och får äntligen börja jobba igen, ett litet problem bara... JOBB! Har jobbat inom bar och restaurang i 1,2,3...17 år och det var till slut det som knäckte kroppen. Tanken är att jag ska hitta på något nytt, helt nytt - men vet ännu inte vad.

Gick Handel & Kontor på gymnasiet och har precis avslutat en 10 veckors företagsekonomi kurs för att bredda mig lite. När jag inte serverat har jag jobbat i klock, kläd och porrbutik, hotellrepa, kök eller kört truck! Haft egen yogastudio och är utbildad massör.
Jag tycker om att ha folk runt omkring mig, hjälpa, röra mig, fixa, trixa, använda både kropp och knopp, skriva, köra bil...
Lättlärd och kan till och med vara trevlig om så krävs!

Hjälp, vad ska jag hitta på??
Snälla hjälp mig lite på traven, förslag, kanske till och med någon som sitter och håller på ett kanonjobb till mig.

Gräv där du står.. ord från en väldig klok vän! Ikväll gräver jag ner häcken i soffan, snackar lite med mitt inre och försöker få några ledtrådar. Wish me good luck!

Kommentarer

  • Linda Hessel säger:

    hej vännen! Jag önskar att jag hade något i bakfickan att erbjuda men du är väl inte sugen på Kina gissar jag? ;) Du kommer hitta något bra, det är jag säker på. Du är grym! Tänker på dig ofta. Saknar er! Ses till sommaren gissar jag... KRAM!

    2011-12-19 | 02:39:47

Kommentera inlägget här: