LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

På gränsen till nervsammanbrott!

Kategori: Allmänt

Har en ilska som ligger och pyr i kroppen som jag inte blir av med. Det är helt hopplös när den kommer fram (vilket den gör hela tiden) och är ett helvete att bli av med.

Morgonen började bra med Leon, vi hade det mysigt i soffan, kollade julkalendern, käkade frulle och sen körde jag honom till skolan.
Hugo vaknade och vi gjorde samma sak. Men när vi satt och käkade så kom jag på att O som fortfarande låg och sov skulle vara hos läkaren kl 10, klockan va då 9.50!! Bråttom så in i h..... blev det. Efter det var det kört!! 
Jag började röja, ryta, sura, tjura - ja allt det där! Inte nog med det, tack vare min riktigt dåliga planering så sprack träningen som jag hade med MLY kl 11 idag! Nu står jag här med en klädkammare som jag har rivit ur och ingen ork att fortsätta med, en jävla massa damm, en skithusdörr som behöver slipas och målas... IGEN!  och som pricken över i:et så har jag en deg på jäsning, bakar bullar som luktar gott och som jag INTE ska äta, är det bara för att pina mig själv som jag bakar tror ni?? FAN!!!

Blöder som en stucken gris, pattarna hänger, magen är svullen - fuck, fuck, FUCK!!

Nä men allvarligt. Det är inte kul att höra från sina barn dagligen att, Mamma du är alltid så arg. 
Jag skäller och tålamodet ligger på minus, VARFÖR!! För in i helvete LIVET, sluta jävlas med mig! 

Jag fastnar i ett stillestånd, en drömmarnas värld dit ingen når. Jag stirrar på min dator och låter tankarna flöda. Snälla, ber jag - ge mig inspiration, kraft och mod. Tiden går och går, mina måsten kommer närmre och närmre... POW POW!! Jag blir störd i det jag tror ska hjälpa mig, det jag letar efter det som jag tror är målet med mitt liv. Jag vet att jag letar på fel ställe men ändå kan jag inte sluta. Mitt tålamod är snart slut, på gränsen till nervsammanbrott.

Nu jävlar ska det bakas!!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Ta det lugnt..andas..allt löser sig.

    2011-12-19 | 11:56:13

Kommentera inlägget här: