LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Emma, I´m gonna get you... BIG TIME!

Kategori: Allmänt

Funderar över vad dagens väntade och oväntade möten vill säga mig, har det mitt framför näsan men är för trög för att fatta. Tack Mrs B, dina ord värmde upp min själ idag även om jag har lite svårt att "ta emot".

Dagens surprise, Mr W - MY GOD, it´s been forever! Kom fram till att ingen av oss har gått in i någon "för förtioårskris" och att vi bara blir snyggare och snyggare för varje år som går! Några minnen och goda råd senare var vi tillbaka ute i snöslasket. Bortsett från julklappar och leenden på mina barns läppar, so please... let this fucking x-mas be over - soon, and take me to Spain!

And by the way, EMMA - I´m gonna get you! Fan jag trodde jag körde över någon idag i parkeringshuset! Tvärnitade och flög ur bilen, där stod Emma och flinade.. HEJ HEJ!! Shit va hon ska få! ;)

Sovdax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: