LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Shoppa bikini vs Rulla köttbullar

Kategori: Allmänt

Dan före dan... vilken jävla dag! Den började lugnt och fint kl 7 i morse tillsammans med mina små, soffläge och näst sista avsnittet av Tjuvarnas Jul, shit va bra den är! Frulle vid tv´n och lite fix om vanligt, sen sätter det igång... Hur mycket orkar barnen bråka med varandra och tjafsa med sina päron?? Tar med mig Leon till stan för att göra sista inhandlingen, hyfsat lugnt! 
Lite trafikkaos när vi försöker köra lite julhälsningar med Jimmy - I RONDELLEN!

En sväng in på torggrillen. Det tog ett tag innan jag insåg att tjejen som jag trodde flörtade med mig var barnens f.d simlärare haha... ja ja man inbillar väl sig att man är oemotståndelig!! ;)
Några stopp till och vi var hemma igen, hungrig som ett AS - nädå, det blev ingen mat till mig på grillen. Blev hemmabakat bröd med "ny" skinka och gräddost, luktade konstigt men smakade bra. Luktade lite för mycket och fattade ganska, dock inte tillräckligt snabbt att skiten var gammal även om den var oöppnad. 2 skivor hann slinka ner.. sitter nu och bäljar i mig kaffe och funderar på om jag kommer spy upp eller skita ut skräpet! O som oxå åt av den är nu ute och shoppar, jamen lite spänning i vardagen har väl ingen dött av!!

Å farbror Simon kom för en stund sen, körde ifrån Sthlm i morse! Våran norska "lilla" tomte. O:s bästa polare, Hugos gudfar och liksom en i familjen. Stackarn hann inte mer än att komma in och säga Hej innan O släpade med honom ut. Dom tog med sig Hugo så nu är det lugnt på torpet igen!

Nu ska jag shoppa bikini, mycket trevligare än att rulla köttbullar som jag borde göra - internetshopping rocks!
See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: