LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Teknikens under..!

Kategori: Allmänt

Nu orkar jag fan inte mer, har hållt på och packa och fixa hela jäkla dagen till och från. Samtidigt har jag lagt in 2 ljudböcker i datorn för att sen kunna föra över i telefonen, det har verkligen tagit HELA DAGEN! Nu när jag äntligen blev klar och skulle föra över så, ja gissa vad DET FUNKAR INTE!! Surprise surprise!! Fan oxå!!
OK, ni som är så duktiga! Snälla berätta för mig hur jag ska trolla om MP3:n till ljudboksvänlig fil så jag kan få in den i iphonen! Ge mig ett bra svar och jag skickar en påse bullar! JA skickar!! Jag har social fobi, torgskräck, en grym PMS och en höftled i titan, you don´t wanna meet me! Förbannat goda bullar förresten!!

Jag tror på fullaste allvar att jag ger upp nu, sov som en kratta natten som var, skulle nästa kunna tro att det vart fullmåne, i natt SKA jag sova. Måste meditera och förbereda mig mentalt för flygresan.. och leta reda på mina sobril! Ifall jag skulle få lust att kliva av mitt där uppe i det BLÅ, då kan en sobbe eller TVÅ få komma till mig och säga HALLÅÅÅ...
Julrimmen liksom hänger kvar ett tag... svåra att bli av med, kanske varar dem till påska! Å en slank han hit och en slank han dit och en slank han ner i diket!!

Gå och lägg er nu - för det ska jag!! Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: