LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Alive and kicking!

Kategori: Allmänt

Ligger på soffan och dricker kaffe med en massa god grädde i, oh yes - because I´m fucking worth it! Har haft en pissdag utöver det vanliga. Början och slutet vart kanon, men alldeles för många timmar där i mitten som jag önskar att jag aldrig mer behöver vara med om! Nog om det! Hämtade änglarna i morse, får ha dom till nästa vecka så passa på att handla nu 60:-/ängel. Jättefina är dom, bra julklapp och pengarna går oavkortat till Barn med Leukemi på sjukan i Lund. Så ju mer änglar ni handlar desto bättre jul får barnen som är för dåliga för att lämna avdelningen!!

Dagen avslutades med en rackarns god kålpudding, ja idag blev den riktigt jäkla god!! Kommer nog fläkta gott i täcket i natt ;) Innan maten var jag och Hugo inne i stan och kikade på lilla fröken A som hade avslutning i Trim-gympan, alla dess duktiga små tjejer, helt fantastiskt att se. Dagens surprise: Trim-tränare Dr JB!! Väldigt oväntat!

Nu är det iaf soffläge, tv, kaffe, dator, wordfeud - yes, jag är kvinna och kan göra mer än en sak samtidigt!! Snart kommer Mr O hem efter nästan 3 timmars innebandy... fråga mig inte hur karln orkar jaga en liten boll så länge!! Orkar kroppen så får det bli en sväng till gymmet i morgon, skulle behövas nu efter 4 "vilo dagar", kan man kalla det så när man varit helt jävla utslagen??? Nääää... Anyways, ska bli gott att börja igen!

Nä nu måste jag fixa lite ängla bilder, kika på min sida på Fejjan och KÖP!!

Sweet dreams

Kommentarer

  • Dr JB säger:

    I de lugnaste vatten Linda ;)

    2011-12-08 | 00:29:41
  • Tina säger:

    Jag ska köpa änglar :) Kommer förbi o kollar en dag :)

    2011-12-08 | 05:36:22

Kommentera inlägget här: