LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

6 veckor och 2 dagar...

Kategori: Allmänt

exakt på dagen, ja sen jag gjorde höftoperationen. Helt fantastiskt vad tiden går fort när man inte har någon smärta, eller iaf galet mycket mindre än innan! Inga kryckor längre, haltar minimalt (blir bättre hela tiden), lite lagom stelt men jag överlever. Idag var det återbesök hos Dr Carlsson på Orthocenter i Götet, han tyckte allt såg super ut och jag slapp nödslakt, kände mig rätt nöjd med tanke på hur jävla ont jag hade sist jag satt på hans kontor, hade nog inte ens vågat hoppas på att det skulle bli såhär bra! Ett plus i kanten är att jag blev rökfri på köpet, tog sista ciggen dagen innan operation och blev så in i hel#%&e dålig, så skulle jag av någon anledning bli röksugen så tänker jag bara på den stunden... hua!!! ÄCKLIGT!!! Ja jag vet, jag är skitduktig ;)

Nu har jag inte tid att sitta här längre, ska hämta barn, köpa GOFIKA och åka ner till Glommen och hälsa på "Gammelfarfar", som alltid på torsdagarna.
Ikväll kommer Moster Tina hit och myser och äter kvällsmat med oss, ser vi fram emot!!

Nu ska Mr O börja skruva upp nya hyllan som han köpt - utan instruktioner, definitivt dax att pysa!!!
See ya!

Kommentarer

  • Berander säger:

    Du har givit dina barn en rökfri mamma. Det är riktigt bra :) Se'n har du givit dig själv en rökfri framtid och det ligger i samma liga! Gratulerar KARMAS

    2011-11-16 | 19:57:57

Kommentera inlägget här: