LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Det är ju ingen jävla rebus du ska lösa....

Kategori: Allmänt

jag måste, jag måste, jag måste.... har precis käkat lunch, O ska plocka in i diskmaskinen och när han ska sätta ner besticken så sticker han sig på en kniv. Han ger mig ONDA ÖGAT och säger att det är ju ingen jävla rebus du ska lösa (typ, hur jävla svårt kan det vara att sätta knivarna med spetsen neråt) samtidigt som han skickar ner sina egna bestick i korgen. Snabb som attan flyger jag upp, har hållt ögonen på kniven han haft i handen och som numera sitter MED SPETSEN UPPÅT i korgen.... hur va det nu... ingen jävla rebus, eller?! HA HA HA... Love ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: