LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Det här går jag igång på!

Kategori: Allmänt

Förbannades jävla Malou von Sivers!! Fan va trött jag blir på henne. Sitter och lyssnar henne och hennes gäst William Petzäll, hon frågar, han svarar och hon AVBRYTER HELA TIDEN, låter honom inte svara klart, lyssnar inte på svaren utan lägger egna svar som han tillslut bara svarar ja ja på... Avbryter, byter samtalsämne, fan jag blir helt tokig! 
Men eftersom det är intressant så lyssnar jag vidare, jag biter ihop och eldar upp mig utav bara H#%&#te!!!
Får han ett återfall efter programmet så blir iaf inte jag överraskad! Satan i gatan!! Go morron förresten ;)

Kommentarer

  • Tina säger:

    ska bli bättre på läsa din blogg...löv u vännen

    2011-11-10 | 19:27:35
  • Tina säger:

    ska bli bättre på läsa din blogg...löv u vännen

    2011-11-10 | 19:29:59
  • Berander säger:

    Så gör Malou med alla sina gäster.

    2011-11-10 | 20:50:45

Kommentera inlägget här: