LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Good morning F#%kers!

Kategori: Allmänt

Hade en helt sinnesjuk statistik igår, alltså många som var här inne å snokade. Vad går ni igång på egentligen? Är det den rosa sparkdräkten eller kanske Wordfeudandet?? ;) Det flyter på bra nu och vill någon utmana mig så finns jag på Linda N ;) JA blinkande smileysen är med!!  Ni med fuskappar - FÖRSVINN!!

Som sagt, det rullar på bra nu trots mitt guldfiskminne så får jag saker gjorda, eller ja.. nästan iaf! Mycket som ska fixas inför helgen då det blir dop för Theo (T&E´s bebbe) och efter det en trip till vänner i Götet. Det ska inhandlas presenter och till det krävs det storlekar och annat pyssel, det är i det skedet jag är NU!

Gissa vad?! Idag ska det bli klart i vardagsrummet för I MORGON kommer soffan, ikväll kommer en snubbe och hämtar dom gamla och även om det ska bli skönt att bli av med dem så känns det ändå lite sorgligt, dom har ju varit med ett tag, våra rödblekta, halvtrasiga soffor ifrån Ikeas fyndhörna, snyft!

Lite silikonfog (eller va det heter) på toa och en dörrjävel så man kan få skita i fred (sa jag det högt?) så är det nästan klart där med! I morgon får jag även reda på när dom ska trixa in kaminen, veden är kirrad och ska BARA hämtas.. som sagt DET RULLAR PÅ! Fan så gott det ska bli att få lite ordning här hemma!! Ska köpa ett par feta fåtöljer och ställa framför kaminen, där ska jag tillbringa vintern tillsammans med en trave böcker och en balja te, lyx lyx lyx!!

Onsdag idag, kvällsmat i Glommen hos Gammelmorfar. Alltid på onsdagar, fika eller kvällsmat. Ikväll blir det Lindas Lax, helt gudomligt god och förbaskat lätt att göra. Man rör ihop en "gegga" med chevré, soltorkade tomater och lite annat böös som man smetar ovanpå laxen och skickar in den i ugnen i 20 min, till det kokas och pressas potatis. SMARREMUMMA!

By the way, vart får man tag på en BANDSPELARE?? Tips mottages!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: