LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Här sitter VI (mina själv & Jag) vad gör NI?

Kategori: Allmänt

Sitter här i min chockrosa Jumpsuit och känner mig hetare än någonsin!! Blek & hängig (lite här och var) in big neeed of a hårfärgning och som pricken över i:et - en finne i örat! Livet leker!!

Har precis haft ett fantastiskt samtal med Försäkringskassan, japp ni läste rätt, ibland blir det liksom bara BRA. Ibland lyckas dom anställa RÄTT!! Susanne tror jag hon hette, Sthlmstjej/kvinna. Glad, trevlig och alldeles grym! 
Så, nog med lovord!!

Nu ska jag hänga tvätt, för att jag bara älskar det - NOT!! men för att den inte hänger upp sig själv, även om en del verkar tro det!! Kanske skulle uppfinna nåt där... O? Nä han är portad! Är så jävla trött på.... ja om vi säger såhär, det är OMÖJLIGT att lära gamla hundar att sitta så förstår alla!

Minnet sviker min unga "friska" hjärna och funderar på om jag skrivit upp någonstans vart jag har lagt min 2DO lista ;) 
Nä, sitter nog kvar på häcken en stund till, because I´m... TIRED!

Over and Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: