LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Njuter av lugnet

Kategori: Allmänt

Kl 7 i morse ringde klockan, fick snabbt ställt om den.. kändes ju lite väl tidigt. Vid 8 va vi uppe iaf. Trötta familjen samlas vid frukost bordet. Tröttast är nog Hugo, han vill helst av allt gå och lägga sig igen... precis som mamma!

Hugo och Sebastian höll låda fram tills ja 23 iaf igår, han har rätt i att vara lite trött. Leon somnade tidigt, stämde av lite att vi skulle ta med honom hem om han somnade och när han väl kände sig säker och slappnade av så tog det inte många sekunder!

Käkade en helt fantastisk middag på Albertians väg igår! Jag hade skrapat ihop en potatisgratäng o en sallad och Tobbe hade fixat till en helt grym smördetsinbakad fläskfile med mögelost, FAN så gott det blev! Efterrätten bestod av en gigantisk godisskål! 

Anledningen till Leons orolighet att inte få komma hem och att ställa klockan en söndag kommer här!
ISHALLEN! Ända sen barnen luskade ut hur man åker skridskor så har dom tjatat om ishallen.
Så idag blev det en sväng dit, 3:e gången denna veckan!
Jag åker inte, jag vill gärna men vågar inte än för höftens skull. Skulle skiten hoppa ur led eller om jag skulle ramla och det skulle slås av... ja jag vet inte vad jag skulle ta mig till nu när jag har kommit såhär långt! Men en dag så jäklar ;) Jag sitter jämte och tittar på och fryser arslet av mig, men inte idag! Idag sitter jag ensam i köket med min datorn, mitt kaffe, levande ljus, tv4 morgon... och bara njuter av lugnet, så ljuvligt!!

Ha en grym söndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: