LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Piss och vademecum (stavas det så)?

Kategori: Allmänt

vet ni vad, det är inte min dag idag.... satt precis och skrev värsta inlägget och så vips så va det borta! Jaja, i min värld så har ju allt en mening, fattar dock inte varför just min text skulle försvinna! Helvetes jävla skit!

Idag ska vi till ishallen, barnen har tjatat och eftersom det är Höstlov så... ja! Leon fick skriller för ett par år sen, dom passar Hugo nu, måste alltså in till stan och fixa nya innan vi kan åka på isen.

I eftermiddag kommer A, M och Bebbe ifrån Halmstad hit, lite fika, käk och efter det hockey på tv! Kul för dom, jag ska plugga företagsEKONOMIIIII vad gör NIIII???

Sitter och försöker plugga nu, det är rätt svårt för stunden och jag är rätt beroende av mitt facit! Lite surt att jag fått med mig någon annans hem och stämmer inte överens med min bok vilket SUGER FETT!! Jamen det finns väl nån jävla mening med det oxå va!! Fan va svårt det är att glida på den linjen ALLTID!

Nä, nu får det va! Bye

Kommentarer

  • Berander säger:

    Rättstavat :)



    Brukar (nästan) alltid skriva minanumera sällsynta blogginlägg i Word och sedan klippa över till WWW.



    Annars har det varit förlossningskomplikationer se'n klockan 0800 och 1300-1545 ägnas åt urininkontinens.



    tjoho

    2011-11-03 | 11:47:37
  • Per-Anders säger:

    Företagsekonomi e kul!

    2011-11-04 | 20:07:14

Kommentera inlägget här: