LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Helvetes helvetes HELVETE - nån som vill ha kaffe??

Kategori: Allmänt

Jodå men så att, det blir nog en bra dag idag trots allt!
Vaknade vid 9, nä nu ljög jag! Jag vaknade innan men jag låt och drog mig till 9! Barnen hämtade sina DS spel och låg jämte mig och spelade, vardagslyx kallas det!
En sen och lång frulle på det, lite fix och trix här hemma... och sen jävlar exploderar det!! Djävulen flyger i fröken Nilsson när hon upptäcker att Mr O inte har skickat brevet som låg i bilen utan "trollat bort" det, hittade det nedstämplat på golvet på Hugo´s sida. Helvetes jävla skitgubbe! Övervägde en stund att ge fan i att posta hans papper som jag hade med mig men tycker nog att jag kan hämnas på nåt annat spännande sätt ;).
Bäst att sova med BÄGGE ögonen öppna i fortsättningen Mr Tusse!!

Efter en kopp kaffe hos fam L&L så hade jag lugnat ner mig. Kaffe är bra, kaffe är gott!!

Har nu beställt vår nya bäddmadrass, senast i slutet på nästa vecka ska den komma, så jävla gott!!
Lyckades även beställa plåten som kaminen ska stå på, hade varit snyggt att missa den...!! Flyter på bra!
Drog vidare till Willys där jag fick till mig en liten pratstund med Hasse utanför PET-maskinen, även en lite halvstessad Adam tjoade förbi. Willys är tydligen "the place to be"!!
En sväng förbi Stålboms, handlade lite surdegsbröd till kvällens meny, dom såg riktigt jäkla goda ut!!
Säkert värt varenda krona! 

Ikväll blir det besök av kusin med familj, ska bli trevligt då vi under GALET lång tid försökt att boka in en träff, sist så fick Frun svininfluensan och då va det inte riktigt läge... men bättre sent än aldrig som vi säger här i Årstad!

Nähä, nu börjar maten bli klar.. har inte tid att sitta här mer! Over and out!!


Kommentarer

  • Mr O säger:

    Du slängde ju ut mina jobbeskor i garaget. Räcker inte det som hämnd?

    2011-11-01 | 16:17:30

Kommentera inlägget här: