LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Sunday it is!

Kategori: Allmänt

Med tanke på hur segt det brukar vara här på söndagar så har här varit rena "energikickscirkusen" idag!

Grabbarna Grus och deras pappa var uppe med tuppen, jag själv fick sovmorgon, inte för att jag behövde det eftersom jag med all säkerhet har sovit på tok för mycket den senaste veckan - men dom var snälla och lät mig ligga kvar iaf!

Under lördagen händer det inget speciellt, vi softar mest mycket hela dagen, lite pill och fix här hemma. På kvällen körde jag och småfisarna in till stan för att handla lördagsgodis och pizza. Jag har tjatat om att Korvette ute vid Fynda har så jäkla goda pizzor, NOT ANYMORE! Allt smakade gammalt och magarna var i uppror efteråt, så.... do yourself a favor, eat somewhere else!
Såhär pääästa va grabbarna efter maten!


Kikade på "Så mycket bättre", lika bra som vanligt. Eftersom vi fortfarande var vakna så började vi kolla på filmen som började efter... och till bägges förvåning så lyckades vi hålla oss vakna igenom hela den med!! WOW! Fab 4.

Morgonaktiviteter!


Hugo hade en kompis med hem från dagis, Kråke...


Det gäller att göra som "Den onda dockan" säger, annars.... :/


Söndag va det ja... Tog oss till Ullared och Netonnet, inhandling av hemtelefon och dammsugare - ÄNTLIGEN!! Lite lunch på Harry´s... (ingen tur med köpematen denna helgen) sen vidare till Falkenberg och en välbehövlig biltvätt. Svängde förbi Vesslan med lite fika och upptäckte en stek i ugnen och rödkål på spisen, JA TACK!!

Bill & Bull fick varsin nalle på Harry´s


O drog iväg för att spela lite innebandy, som alltid på söndagarna. När han kom tillbaka och stod här svettig och stretchade och jag såg hur mycket han såg fram emot en varm dusch och kvällsmatslådan som kom med ifrån Vesslan.... när det klingar till att vi missat helgstädningen på dagis, suck, stön, pust... O hoppar in i duschen, käkar sin mat, och smiter sen iväg för att städa dagiset! LOOOVE!!
Nu är det kväll på 12:an, over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: