LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Härligt när poletten trillar ner!

Kategori: Allmänt

Jag är rätt nöjd... ville bara dela med mig av det.

Jag har en familj, O och 2 grymma söner som jag älskar och som älskar mig tillbaka, ett hus som jag trivs i, vänner - inte många men väl utvalda, mer familj - föräldrar och släkt. Jag har en kropp som numera är rätt så hel, haltar inte och knaprar inte heller några tabletter. Fri från alkohol och cigaretter vilket gör mig till en mycket bättre människa även om suget stundtals är helt extremt. Som jag sa till O för ganska exakt en kvart sen -Du vet känslan man får på sidan av tungan, längst in, längst bak, en bit under, det liksom sticker och drar... Jag skulle kunna döda för ett glas rött, right this fucking second!

Jag skäller på min sambo, fast med kärlek i rösten (nja, kanske inte varenda gång;). Jag säger till, Jag säger ifrån, Jag säger emot, Jag gapar, gormar och skäller - Jag JÄVLAS!! och vet ni vad, det känns så jävla bra. Förut var jag en lite mus som istället för att säga vad jag tyckte och tänkte till folk höll det inom mig eller gick bakom ryggen. Eldade upp mig till förbannelse och trodde att jag kunde köra med telepati - funkar inte så bra! Det finns bara en grej som funkar - KOMMUNIKATION!! Hej mitt namn är Linda, jag är 35 år och lär mig fortfarande nya saker om mig själv och livet. Härligt när poletten ramlar ner!

Jag har kärlek, mat, tak över huvudet. Jag är sjukskriven och har varit det LÄNGE, jag får inte många kronor över i månaden men känner mig ändå som världens rikaste kvinna. Bara så att ni vet, jag är jävligt NÖJD!

Kommentarer

  • Johanna Selamis säger:

    SKÖNT det låter!

    Jag hoppas man aldrig slutar lära sig!

    Håller med: KOMMUNIKATION is da shit!! =)

    KRAMAR PÅ DIG!!

    2011-11-30 | 22:09:16
    Bloggadress: http://www.mrsnanajo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: