LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Zzzzlow start!

Kategori: Allmänt

Jag och Hugo har redan tagit helg. 
O klev upp vid 6 för att fixa med nya lastbilen, jag skickade iväg Leon till skolan vid 8 och kröp sen ner jämte Hugo som i vanlig ordning vandrat över till min säng under natten. 
Klockan 10 vaknar vi av att det knackar på dörren, jag yrar upp och öppnar. Utanför står Calle (Calle´s VVS). Väckte jag dig... IGEN! Alltså inte första gången haha... Man får ju passa på att ta sovmorgon när man kan.
En "slow start" i köket för mig och Hugo, frulle, barnprogram och wordfeud. Nu har vi flyttat över till soffan, krypit ner tillsammans under filten, myser, kikar på tv och äter glass! Bara för att vi kan!!!

Kommentarer

  • Johanna Selamis säger:

    Låter som en underbar zzzzlowstart!!! :)

    2011-11-18 | 11:13:01
    Bloggadress: http://mrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: