LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Å så blev det söndag!

Kategori: Allmänt

Lagom trögstartade va vi idag, O tog sovmorgon och jag och Grabbarna Grus smaskade på rostat bröd och drack varm o´boy vid tv´n - Pingvinerna från Madagaskar!!

Lugnt och skönt, lite fix å lite trix. Fint väder va det ute så vi snörade på oss skorna och drog iväg på en liten promenad, full fräs på mig och mina kryckor som låter som 2 groteska blockflöjtar ute i blåsten, visslar som bara faen!
När vi käkade lunch så ringde morsan och sa att dom skulle komma upp och hälsa på, blev att vispa ihop en våffelsmet och en kladdkaka (hade redan lovat barnen en)..!

Tycker nog jag har fått en hel del gjort idag trots slappedag, nu är det iaf viloläge i goa stolen framför tv´n, en liten bit kladdkaka slank precis ner, fan va gött!
Lite bilder från dagen...

Ehh.. jaa... nääää... men så att...!
Grabbarna Grus söndagsmyser! (härlig vägg i bakgrunden)


Nöjd!
Leon drar ett litet "riff" så sin hemmabyggda (fritidsbyggda) gitarr!
Jag och mina blockflöjtar!
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: