LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Dagens i-landproblem!

Kategori: Allmänt

Mitt största problem för tillfället är den där jävla kryckan jag går och släpar på, den är liksom bara i vägen! Man måste hela tiden hitta en bra ställe att ställa ifrån sig den där den inte ramlar och... FAN, den är i vägen!!! Måste trots allt ha den och stödja lite grann på för helt själv går jag inte... än! Men har iaf avancerat ifrån 2 kryckor till 1 ;) Vet ni vad, det finns dom som har det värre. Det finns dom som inte har valet att kunna ligga nerbäddade en kall och blåsig dag i en varm säng, som inte har mat, kläder, tak över huvudet, medicin.. u name it! Va fan har jag att gnälla över, jag har fått en ny höft och kommer att kunna bli helt återställd inom ett par månader, och jag bitchar om mina kryckor, fy skäms!! Japp, en liten tår i ögat av tacksamhet för att just jag hamnade i denna delen av världen. Har inte pengar så att jag kan gödsla med dom men tycker ändå att jag gör vad jag kan för att hjälpa andra, har lämnat säckvis med kläder och skor till Brohjälpen här i stan och även till andra ställen, det är mitt sätt att hjälpa till och jag hoppas innerligt att folk, vänner runt omkring mig gör likadant. Många bäckar små... Nähä, om man skulle be "hemma-mannen" här om lite mer kaffe, det uppskattades inte att jag visslade på honom härom dagen, men kanske om jag knäpper med fingret... ;) Have a good one!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: