LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Det är ok att svära, så länge man gör det tyst, i skrift eller på grekiska!

Kategori: Allmänt

har suttit i 2 dagar och övervägt om jag ska lägga ut inlägget före här, men det löste ju sig självt... råkade trycka på fel knapp när jag skulle spara... allt sker av en anledning, ja i MIN värld iaf!

Ikväll är vi i delade läger! Barnen i sina rum (sovandes), O på andra våning och kikar på hockey, jag behöver inte vara där för att veta hur det går eftersom det skriks och stampas när det blir mål... så jag sitter här nere och småfiser istället! Det har varit kaos i vardagsrummet i ett par veckor nu, det skulle vara färdigt här tills jag kom hem från sjukan, men det sprack... BIG TIME!

I går kväll bestämde sig O för att fixa i ordning lite här inne så det åtminstone gick att sitta här, så nu sitter jag här med mina doftljus (för att dölja fislukten) och tittar på medans färgen torkar och irriterar mig på spackelfläckarna i taket! FAN va gott det ska bli när det blir klart!!! Nya soffan kommer om ett par veckor... Golvvärmen kopplades in i nya badrummet idag, tyckte nog att jag kände igen lillkillen som var här och fixade, en av mina stammisar på Zätas tiden, otroligt! På torsdag kommer Calles VVS och kopplar in resten av prylarna i badrummet, sen så, sen SÅÅÅÅÅÅ!!!

Varför är jag så arg? Förbannad på målaren som slabbar och slappar, PMS PMS PMS, galen på mig själv för att jag är som jag är... hur är jag då?? Jag är ju bara mig själv, den där som allt som oftast inte tänker före jag öppnar munnen, eller ens tänker innan jag handlar, som gärna tar genvägen trots att jag egentligen vet att det inte funkar, den där som ger lite extra fall i fall, för jag tror på KARMA - what goes around, comes around!
Life sucks sometimes, ja det gör det fanimej! Men efter vad jag skrev i tidigare inlägg så har jag fan inte rätten att skriva det! Jag har värme och kärlek runt omkring mig, familj, släkt och vänner som ger mig allt jag behöver.
Och det största av allt, I`M ALIVE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: