LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Doing good ;)

Kategori: Allmänt

Lördag förmiddag, solen skiner... nästan, barnen bråkar inte.. för tillfället, kaffe i muggen jämte.. eller?? Oskar!!!! ;) Det suger fett att sitta här som en avdankad kossa och behöva be andra om hjälp, gör det därför bara när det är ytterst nödvändigt, som typ nu - KAFFE!!! Nä skämt och sido! Tycker att det är ett fantastiskt sätt att få barnen att hjälpa till, man ger dom samtidigt lite dåligt samvete om dom skulle säga nej. Sa jag det högt? ;) Sitter och genomlider Idol´s fredagsfinal igen för att jag anser att fjärrkontrollen ligger lite för långt bort samtidigt som jag funderar på om jag ska ta och provköra bilen lite, kanske inte sådär jättepoppis men det är nog bara att tag i det direkt, blir ju helt galet låst utan bilen! Mannen min sitter på övervåningen och försöker jobba undan lite och den enda överraskningen jag kunde komma på till honom för att han är så JÄVLA duktig här hemma och bollar med allt med barn, hus, mat, surtant, jobb, handling, tvätt, u name it... var att ge honom en lugn eftermiddag på soffan men chips och hockey (Lakers-HV71), löv u!! Låst ut barnen då eller? Grävt ner dom? Nej inte då!! Bjudit hit mina päron på fika och i samma mening sagt att det va VÄLDIGT längesen barnen hittade på nåt kul med dom!! Ja så det får bli en eftermiddag med Mormor & Morfar för Grabbarna Grus! Har nu fyllt min kvot av blinkande smileysar så... have a good day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: