LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

En fet förolämpning av en söt tjej!

Kategori: Allmänt

har blivit riktigt förolämpad idag, av en tjej som jag för övrigt tycker är väldigt snäll, söt och trevlig... kändes märkligt. Det var dock inte hennes egna ord vilket gjorde det hela rätt OK, levde mig in i hennes känsla och situation och mådde nästan illa, inte bara nästan, JAG MÅDDE ILLA!!
Vad tänker folk egentligen, dom där som sitter på lite högre poster än vi andra (än mig iaf), tror dom att dom kan göra precis hur dom vill? lura till sig saker bara för att det blir billigare och smidigare för dem... FULT SOM FAN!

Allt händer av en mening - det var inte meningen att jag skulle ha detta jobbet!
Jag har uppenbarligen större planer för mig själv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: