LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

En flådig finne i fejjan!

Kategori: Allmänt

Satan i gatan, nutella ger mig finnar!! Finnar existerar inte i mitt ansikte, har aldrig gjort - förräns nu!
Men jag skiter i det, för jag älskar Nutella och jag vet att min familj älskar mig lika mycket trots en finne på hakan, that´s all that matters - så det så! Shit va gott!!

Vad jag INTE har fått nåt gjort idag, inte ett penseldrag... Men jag har varit ute och promenerat - 2 ggr! Gjort mina övningar och en del därtill så jag är rätt nöjd ändå.
Har ju fått veta nu att soffan inte kommer förrän v.45 så varför stressa.

Tog en liten diskussion innan angående kamin, får jag tag i någon som installerar den vi har (lycka till) så kör på! 
Tips mottages!! Vill ha den insatt så fort som möjligt, helst förra vecka!!

Jo den där försäljaren som ringde innan, han ville ju att jag skulle byta elbolag, och efter att jag kikat på det jag har så är jag nog beredd att hålla med. Dock inte till det han vill att jag ska byta till för det va dyrt det med, men man kanske kan pruta lite... ;)

Nu orkar jag fan inte skriva mer, ska sleva i mig lite mer nutella, fejsbooka, wordfeuda, glo på tv och bara... - VARA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: