LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Hata är ett väldigt starkt ord!

Kategori: Allmänt

men det är precis vad jag gör just nu... hatar när jag inte begriper mig på saker! Tycker jag är jävligt kunnig när det kommer till datorer, iaf min dator och det jag behöver göra med den, men när man helt plötsligt ska kunna en massa jävla html-skript bara för att ändra lite på sin blogg sida... då ger jag fan upp! Ska inte behöva gå nån kurs för det bara för att kunna ändra själv, ska man behöva be andra om hjälp för en sån skitsak som man "förr i tiden" kunde fixa själv!! Fina knappar som visade att vill du ha rosa bakgrund på klickar du här!! Sånt gillar jag!

För övrigt mår jag bra, jag har fått mat (gammal thai-mat sen i fredags), ytterligare en kopp kaffe å en chokeladabitsjäkel... möjligen lingon-vecka på G, nog därför jag är så ilsk!

Ska snart ta och piffa till mig lite för om en stund blir det fin besök och bebbesnuffemys.. IGEN! Hade det igår med fast jag glömde att både skriva å ta bilder! Det blev en mysstund med lilla Thilda (Anna å Micke´s tös), Hanna H (min kusse-fru) och stora pojken Anton var oxå här och kramades och fikade, TYCKA OM!!

Iaf, fam Lindeblad/Lindström kommer hit idag! Påminnelse!! Be dom ta med mjölk (Tobbe ska ha mjölk i kaffet), det är ett helsike att bo ute på vischan ibland ;) Får ju inte glömma att säga att Jag blev "Tant Linda" ytterligare en gång till nu idag, lillebrodern till Tobbe självaste Daniel och hans Emelie fick en liten tös nu på morgonkvisten, GRATTIS!! Mer "bebbesnuffs" åt folket!!

Japp, joråmensåatt... då va den pausen över, dax att valla kryckorna! Peace out!

Dagens bästa!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    kika in på blogger istället...lättare att ändra och gör mer personlig utan massa html. =)

    2011-10-11 | 16:24:26

Kommentera inlägget här: