LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Höstlov!

Kategori: Allmänt

God morgon, det är måndag och det är höstlov! Det var längesen man var med om det. Det blir andra bullar nu när Leon går i skolan. Vad gör man? Vad gjorde jag? Förslag någon! Jag har väl lite på min lista som.. Klitterbadet (lär inte bli ensamma där), Busfabriken, Ishallen, Bio, Knatteridning, ja det är ju faktiskt en hel del. Är det nåt annat kul som händer som jag har missat som mina barn bara MÅSTE vara med på? Tell me!!

Nähä, om man börjar duka fram lite frulle så kanske resten av huset vaknar. Jag och Leon har varit uppe sen 7, farfar kom ner vid 8 och nu är kl 8.30, hmm....
Calles VVS borde dyka upp när som, lite suspekt vatten på golvet i nya badrummet som han ska kika på. Ser det hemska senariet framför mig att dom får bryta upp väggen igen, NEEEEJ!! Jag hann inte mer än att skriva detta så var han här... Det var precis som jag trodde, ett rör i väggen är trasigt men vi behöver INTE bryta upp väggen, det fixar sig nog ändå! Good, very good!

Idag ska jag lämna tillbaka madrasserna och även beställa den som vi (Jag) valt att vi ska ha i sängen, hoppas det inte tar allt för lång tid att få den klar.

Lite kaffe/te drickande vid tv´n innan det är dax att ta tag i dagen på allvar, ORKA - det är ju lov!
Farmor spelar DS, hon är ingen spelmänniska och svär typ aldrig. Nu sitter hon jämte mig, lite lätt frustrerad och säger HELVETE! Japp sånt är livet i Årstad denna måndag morgon!

Have a good one! ;)

Kommentarer

  • jossan säger:

    korvgrillnig på vallarna ;) Lekstugan i varberg... sannarpsbadet i halmstad...

    2011-11-01 | 14:55:43

Kommentera inlägget här: