LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Nervös...

Kategori: Allmänt

Nervös så in i h"#¤%te, va inställd på att "hetsäta" fram tills midnatt för det får jag tydligen men lyckas knappt få i mig någonting, yr, illamående och riktigt j-a nervös! Har packat min väska, den lilla röda med kläder jag tror jag kan ha efter operationen, typ mysbyxor ;) het som "hot fudge". I morgon bitti bär det av, först lämna barnen på dagis och skola, sen raka vägen till Götet. Tack för alla fina sms, mail och samtal jag fått, det peppar gott! Hojtar till när jag piggnar till lite. Blir tyvärr inga bilder då Oskar blev nekad att vara med i operationssalen ;) Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: