LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Satans jävla K*K sida!! Blir helt galen, nu när jag väl skickar in lite HTML som jag även gjorde igår så funkar inte det heller.... så jävla nära att byta till någon annan sida... blogger va det nån som sa nåt om!!
Som ni säkert redan har märkt så är mitt språk inte rumsrent nånstans, men jag tar för givet att det INTE är några "små" som läser här och anser att mitt språk är tillräckligt fint i tal att jag i skrift får ta i lite...
Förresten så funkar det fortfarande inte att blogga ifrån mobilen vilket det har gjort innan och när jag mailar och frågar vad problemet är så får jag inga svar... helvetes jävla skit!!!

Sovit som en jävla kratta i natt, eller sova är väl inte att påstå att jag gjort... legat här uppe och snurrat i färgångorna.. undrar ju då hur dom där nere hade det med tanke på att dom varit närmre det nymålade! men dom har tydligen sovit så gott så. Hugo har i och för sig hostat som en tok, men det är bara jag som har hört det, inte Oskar som har haft honom jämte sig, ja ja.. det är väl gott att inte bli störd! ;)

Hjärtat rusade lite här i natt igen och jag vågade inte sluta ögonen för jag trodde att jag aldrig mer skulle vakna..  inte spännande alls! Fick hjärtklappning härom dagen, något som jag inte har haft på väldigt länge och kollade aldrig heller upp det eftersom det slutade. När det väl sätter igång så slår det dubbelt så fort som det ska och pågår i ungefär en minut... jävligt lång tid! Oskar trodde att det var för alla jävla tabletter jag pillar i mig och halverade direkt dosen, vet inte om det har gjort något men det känns ändå bättre att äta 6 tabletter om dagen istället för 12!! Nog om det, jag överlevde natten och va uppe i ottan och fixade "pottepannkisar" till barnen. Fixade och trixade lite och gick sen och la mig igen, denna gången somnade jag som en stock och sov i 3 timmar, GÖTT!!
Dax att valla fröken lite, behöver stärka min muskler lite mer än bara sjukgymnastiken så det fick bli en prommis till dagiset (gatan jämte) för att hämta Hugo, det tog en liten stund!! Har gått tillbaka till 2 kryckor nu för man skulle tydligen ha det för att få en "naturlig gång", det blev lite snett med bara en!!

Fick för mig att jag skulle gå ut och sätta mig i min underbara solstol, den där som jag bara älskar och som man ALDRIG kan hålla sig vaken i... och bad Oskar så snällt att flytta ut den i solen... Han vägrade dock att låta mig försöka komma ner i den, FAN du kommer ju ALDRIG komma upp ur den igen!! Slutade med att jag fick gå upp och lägga mig, igen! Men denna gången fick jag sällskap, världens mjukaste Zippo-vovve är och hälsar på tillsammans med våran huselektriker. Hemma hos oss får han göra vad han vill, ligga i soffan, sängen... !!
Ska göra ett försök att åka och handla idag med Grabbarna Grus! Oskar trodde inte han hörde rätt när jag sa det innan och önskade innerligt att jag hade haft kameran framme och fått in bild på honom i samma stund haha... För honom är handla med barnen ungefär lika jävligt som att hoppa ner i en grop med ormar! Jag tycker det är helt ok men har lovat att inte dra till willys för ingen av oss 3 pallar att få med oss vagnen utför stupet som är vid entrén!!

Wish me GOOD LUCK!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: