LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

TGIF

Kategori: Allmänt

Det är fredag - en glädjens dag, första dagen på helgen! Inte riktigt lika effektfullt för mig som inte jobbar. Tycker ändå det är mysigt med fredagar. Vaknade tidigt som fan i morse av att Hugo kröp ner jämte mig, mysigt visst, men lillskrutten kan ju inte ligga still!! Tog honom i handen och gick in med honom på hans rum igen. Han vill ju liksom ha lampan tänd när han sover, lite mörkrädd. Jag tänder lampan och tycker den är lite för stark så jag hänger en tröja över den.. nä jag vet, inte så jävla smart men jag gjorde det iaf. Hann inte mer än att lägga mig igen förräns jag hörde skiten ramla ner och Hugo hamnar i upplösningstillstånd samtidigt som han gör sig illa på sängen. Yr i mössan går jag in i köket och hämtar en annan lampa, den röda porrlampan, funkade fint! Kl är nu 8.15 och han sover fortfarande!! Ja det gör O oxå, trots att hans väckarklocka har ringt i 1½ timma... ;)

Jaja, jag kom upp i tid idag iaf!! Och 45 min efter uppstigning så väckte jag Leon och han och jag fick oss en mysfrulle i soffan med te och rostade mackor, behövdes!

Nu sitter jag här själv och eldar upp mig igen över mitt jävla vardagsrum. Spackelfläckarna är fortfarande kvar, orörda! På måndag är det 5 veckor sen vi beställde soffan och den kan komma precis när som helst! FUCK! Behöver nog lugna ner mig lite, kanske ska byta ut teet mot kaffe, eller kanske rent utav gå å lägga mig igen...!? Bra idé, mycket bra IDÈ!

Have a good one!

Kommentarer

  • jossan säger:

    Det där med att männens väckarklocka ringer å de går inte upp ÄR vanligt.... bara så du vet ;o) byter oxå min kopp te mot kaffe nu... God morgon =)



    Ha en trevlig helg



    // J J J J´s mamma

    2011-10-21 | 09:47:40

Kommentera inlägget här: