LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Trött, tragisk och alldeles underbar!

Kategori: Allmänt

God morgon! sovit muchos bettros i natt men är fortfarande aptrött, måste vara vädret!! Trixet med att sova gott är att ha en dubbelvikt tjock filt ovanpå bäddmadrassen så det blir ännu mjukare och varmare, lite lättare för "Tant" då att vända sig och röra sig och ligga bekvämt!

Plockade ju stygnen igår, fyyy fan säger jag bara. Det är det som har gjort mest ont av allt detta, ja förutom nervsmärtorna då! Skulle tagit en bild men jag hade fullt shå med att försöka ligga still och inte svimma. Fan så pjåkig man är! Passade även på att låta henne ge mig sprutan, va inte sådär jätte sugen på att ta den själv igen ;) får la se hur jag gör idag, har inte bestämt mig än!

Jag fryser så in i h"#¤%te!! Vi bestämde att vi skulle vänta lite med kamin för det är redan mycket NU med allt annat här i huset, men det vetifan om vi inte måste... lager på lager och raggisar är ett måste i detta hem, as we speak!

Hade pass med Lantmännen igår, som alltid på måndagar, helt grymma människor! Tycker det är helt fantastiskt att dom faktiskt gör som jag säger och kämpar som djur i 75 min. Glömde säga att det är cirkelträning vi håller på med. Tidigare så har vi haft Yoga, sen YogaLates och nu Cirkelträning.

Japp då va dagens agenda satt i spillror, min inbokade lunch date blev flyttad tills i morgon (helt ok P om du läser detta ;) då jag trodde jag hade sjukgymnastik men det visade sig att jag bokat rätt dag med NÄSTA vecka, blir att stanna hemma och spackla, slipa å måla.. kanske en sväng till grannbyn och kika på kamin ;)
Men först - FIBERHAVREGRYNSGRÖT MED KANEL OCH BANAN!! Å ja, det är faktiskt gott (kanske inte första gången för då smakade det sågspån, men nu så)!

En försäljare ringde mig nyss, jag bad honom ringa tillbaka.. jag bokade en tid och bad honom ringa tillbaka, va fan är det med mig? Let me be the Bitch from HELL! Cause I´m good at it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: