LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

24 oktober, 3 månader senare...

Kategori: Allmänt

Fy fan, sovit som en kratta i natt. Vallade tillbaka Hugo en gång och vaknade senare av att någon låg och sparkade på mig, han var tillbaka, "Den Onda Dockan".  

Känner att det kommer bli en tuff dag, inget dagis på måndagar och han är på sitt bästaste rethumör!! 

Om det är någon som på något sätt känner sig intresserad så är det den 24:e idag och jag har varit nykter i 3 månader, kanske inte låter så jäkla mycket för er men för mig är det en hel evighet och känns helt overkligt.

Det är ganska intressant att se och höra andras reaktioner, en del skrattar och säger/tänker... jaja hon tänker snart om, andra drar sig undan, och en liten del säger till mig att det är bra gjort, starkt av mig... Det är den delen som gör det lite lättare, det är lite av det jag behöver, det tänker jag fan inte förneka! jaha, då bölas det igen... jävla PMS! Men det gör mig glad när jag får en positiv reaktion och det gör mig jävligt irriterad när jag får ett skratt i ansiktet, gå å göm dig för HELVETE!! Labil?? Inte då!! haha...

Idag ska stygnen plockas, passar på att ta sprutan samtidigt då oxå. Tro det eller ej men jag lyckades ta den själv igår, helt oväntat va! O satt jämte mig när jag i ett svagt ögonblick tänkte att det är nog bäst om han gör det, men NEJ!! Jag löste det själv!!!

Solen skiner och jag kvittrar, det kommer bli en bra dag!

Kommentarer

  • Diana säger:

    Heja dig! Du är skit duktig på ren svenska! Låt ingen intala dig något annat!!

    2011-10-24 | 19:28:55

Kommentera inlägget här: