LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Lördag hos oss!

Kategori: Allmänt

Har haft en rätt lugn lördag som började med sovmorgon, kaffe framför tv´n, klippning av Hugo - MYCKET HÅR!
En liten biltur till Skene för att kika på Anton (O´s bror) som var med och tävlade i Brazilian Jujutsu. Helt galet att kolla på, jäklar va bra dom var. O´s favvo Eddie Bengtsson var oxå med, missade dock hans finalmatch för vi va tvugna att åka men Anton lovade att filma.

Å så har vi DAGENS LINDA, har fått gå över till dagliga sprutor istället för tabletterna som jag käkar efter operationen. Min kropp diggade inte tabletterna och på nåt sätt måste jag få i mig denna medicin så... Har fått hjälp av distriktssköterskor dom 2 första dagarna och skulle även fått det idag, men vi åkte ju iväg. Dom har flera gånger sagt till mig att man vanligtvis tar dessa själv... men jag vågar inte, hua!! O erbjöd sig, va inte riktigt sugen på det. Tänkte att jag gör det själv, eller ja försöker iaf! Men så kom jag på att på sådana här tillställningar så finns det alltid någon form av doktor, å mycket riktigt så hittade jag en, mitt i lokalen - kikandes på en fight, förklarade min situation och vips så hade han satt en nål i magen på mig, ursäkta, fel uttryck.. han HÖGG in den i magen, det va nog inte riktigt hans grej!!! Men nu är det gjort, bara 7 st kvar!

Kvällens gormet har precis intagits, potatismos, korv och julmust. Till detta "Grannyra" med Rickard Sjöberg.
Nu blir det ostkaka, sylt, grädde och "Fångarna på fortet", riktig partystämning!

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: