LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Morsan med NOLL KOLL!!

Kategori: Allmänt

Det här med elbolagen gör mig helt jävla snurrig i huvudet!
Försäljaren som jag bad ringa tillbaka idag jobbade nog sin andra dag idag och ska man få mig (som inte har en aning om vad som är vad och hur mycket som är mycket) att byta elbolag så ska man fan kunna sin grej och kunna förklara så att till och med jag begriper, det lyckades han INTE med! Så nu sitter jag här igen, pratade med kraftum.se för att få lite hjälp och råd, blev väl lite klokare där... men inte mycket. Tills i morgon ska det vara klart har jag bestämt, annars jävlar! Vi har EON nu och högst på listan för tillfället står Göteborgs Energi Din El! Förslag mottages varmt! ;)

EON vs ????

Fan vilket jävla pisshumör jag är på!! Sovit mellan 2 slagskämpar i natt, vid 5 gav jag upp och la mig på soffan... så jag har nog rätt att va lite sur.
När Leon kommer ifrån skolan så har jag lovat att vi ska åka och köpa Halloween-kläder och lite annat pyssel inför helgen, för det är denna kommande helg man kör "bus eller godis" va?? eller är det helgen därpå?? Morsan med NOLL KOLL!!

Nähä, nu har jag inte tid att sitta här och skrota mer, lite mer övningar för min nya "HIPP", en het dusch och fröken Nilsson är på topp. 
En sak till... vi fick Hugos foton från dagis idag, helt galet bra blev dom, sjukt bra fotograf som lyckas få honom att sitta så still och dessutom i en schysst pose!
Lasagne hos Gammelmorfar i Glommen ikväll, funkar fint! Over and out!

Kommentarer

  • Berander säger:

    Om du vill så kolla med min fru, hon är försäljningschef på ... E.ON ;) så lär du får det ordentligt förklarat.

    2011-10-26 | 14:45:03
  • jossan säger:

    Tjenna...



    Man har igen på att ha Eon, de gånger vi haft trubbel har det kommit servicemänn ut direkt... vi ligger ju inte på samma el kabel för ibland är det svart i byn å vi har stöm hemma å tvärtom... s



    Ha det gött



    //jossan

    2011-10-26 | 15:20:10
  • Jacky säger:

    Hmm, vi har GodEl. jag är nöjd med dem och deras service. Då får man tänka på att jag nog inte förbrukar tokmkt el och att jag bor mitt i stan. Jag vet inte hur de ligger till prismässigt nu för tiden, jag bytte för de var billigare. Och hur de fungerar för folk som bor utanför stan, det kan jag heller inte stå för.



    Lycka till! =)

    2011-10-26 | 16:43:13
  • Johanna Selamis säger:

    Vi har med GodEl. Mkt nöjd med dem.

    Lycka till! /Johanna

    2011-10-26 | 18:31:20
    Bloggadress: http://www.mrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: