LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Lycka för mig!

Kategori: Allmänt

Lördags LYCKA, vaknade i natt och hade så in i helvetes ont i ryggen, blir helt galen av att bara kunna sova på rygg. Visst det går att ligga en stund på sidan sen blir nervsmärtorna bara för MYCKET. Hamnade till slut på sidan och när jag vaknade i morse så var jag ensam i sängen, hörde att alla var uppe! Sovmorgon och dessutom vakna på sidan utan smärta, det är ren och skär LYCKA!!

Idag får vi fin besök från Växjö, farmor och farfar dyker upp här under eftermiddagen och innan dess ska vi ha hunnit och handla och fixa lite. En sväng till SIA och Gudmundsgården och saken är biff!

Ett par ord ifrån morgondagen... fick bockat av ett par grejer på 2do listan redan innan 10.30. Snack med försäkringskassan, träning och sist men inte minst ett samtal från E.ON´s grymma försäljningschef, STORT TACK Fru B! Fick väl gjort det mesta på min lista igår... trodde jag, när vi gick och la oss så kom jag på att jag missat dagens 2 viktigaste samtal, LRF konsult och BANKEN, fan med! Oh well, man kan inte komma ihåg allt, måste ju ha lite att göra på måndag oxå!!

Nä nu ska jag söööörpla i mig mitt morgon kaffe och sätta lite fart!

Have a good one! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: