LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Varför går jag inte...

Kategori: Allmänt

Varför går jag inte och lägger mig?? Klockan är snart 1 på natten och jag borde sovit för flera timmar sedan! Jag kommer vara skittrött i morgon och med största sannolikhet "jordens bitch", stackars barn säger jag bara.
Oh well, bestämde mig nästan för att gå och sova men så öppnade jag bloggen, ja och nu sitter jag här och klinkar.
Jag spelar Wordfeud på min Iphone, kollar idolrepris, lyssnar på stormen utanför, facebookar och tokläser bloggar som aldrig förr. Kom precis på att Oves golv kommer i morgon bitti och jag får inte glömma att låsa upp garaget, ska iväg och käka frulle hos Tobbe och Emma efter barnen har lämnats på skola och dagis, plocka lite frallor på vägen och framför allt INTE GLÖMMA ATT LÅSA UPP GARAGET!! Kom precis på att jag bestämt mig för att köra LCHF från och med i morgon, funkar ju inte med frallor då... fan med! Dagens I-landsproblem, tragiskt! NU ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: