LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Inspiration!

Kategori: Old shit

Inspiration tack! Helt otroligt vilken vidrig skrivkramp jag har. Dock väldigt duktig på att läsa vad alla andra skriver och gör det flitigt, ja det ska väl vara så nu. Men jag längtar... den härliga känslan som blir när det liksom bara rasslar till och fingrarna flyger över tangenterna, FAN - kom igen nu! 

Live - Love - Laugh
Ska nog försöka leva efter det där som jag valt att gadda in på armen istället för att bete mig som en stillbild och gå och gräma mig över saker som jag ändå inte har någon makt över och som jag vet kommer till mig när tiden är inne. 

Jag får helt enkelt återgå till att ha tålamod, det är jag ju bra på numera, har ju haft några år på mig att öva så ett tag till borde ju inte vara några problem.
Är ju trots allt bara en rastlös liten nyfiken själ som gärna vill att allt ska hända på en och samma gång, men jag kan om jag vill - och jag vill så gärna så.. tålamod it is!




Kommentarer

  • Johanna Selamis säger:

    2012-02-09 | 07:20:53
  • Malin Westman säger:

    Sv; tack så mycket :) roligt att höra!!

    2012-02-10 | 09:31:35
    Bloggadress: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: