LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

It´s friday and I´m going down in flames!

Kategori: Old shit

It´s friday and I´m going down in flames! Can´t belive I´ve been sober for 8 months, so fucking proud of myself, just so you know!! Note to myself: Linda, you´re doing good!

Japp, lite egen pepping, nä inte "petting" - PEPPING!! Känner för att fira, hur gör man?? Dricker inte, äter inte.. aaa... skojjar bara, äter som en häst fast av den nyttiga havren. Hade jag haft lite bättre klirr i kassan hade jag unnat mig själv en SPA-dag, because I´m fucking worth it! Får väl se om jag kan trolla fram ett par guldbyxor. 

Snålar inte med dom vassa orden idag utan fortsätter med att - wish you a good fucking weekend! 

Kärlek, styrka och sprudlande energi till er alla som fortfarande läser denna blogg! Peace out!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Du är fantastisk min vän! <3

    2012-03-03 | 11:46:49
    Bloggadress: http://alixtra.se

Kommentera inlägget här: