LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Kan man skotta snö med högtryckstvätten??

Kategori: Old shit

Frulle kl 11, det är livet det! Det blev en rejäl sovmorgon för min del. När barnen gick upp?? det har jag inte en aning om. Jag har hört dem och pratat med dem, men eftersom det varit bråkfritt så jag kunnat ligga kvar. När jag gick upp så låg dom i Leon´s säng och kollade på film.

Det har visst snöat under natten, när jag hörde plogbilen köra förbi för 3:e gången så tyckte jag att det var dax att ta en koll genom fönstret för att se hur det egentligen stod till. Det blir nog till att skotta idag. Hade ju förvisso tänkt att blåsa av bilen med lite ljummet vatten, kan man inte spola bort snön samtidigt då??
Hur eller hur så blir det nog att hoppa i kläderna strax, solen skiner och även om det är förbannat skönt här på soffan så tror jag att både jag och mina små gynnare behöver komma ut i luften en liten stund.

Mr O är fortfarande upp i dom värmländska skogarna och kollar på rally och förväntas inte förrän efter solnedgång ikväll.

NU lite lunch, snöskottning och barnkalas.

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: