LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

NÖJD!

Kategori: Old shit

Vi skulle ju bara gosa en stund på soffan och kika lite tv. Efter ett tag blev det lite väl tyst och dom innan så näst intill ljudlösa andetagen hade smugit över i djupa små snarkningar, både Humle och Dumle hade knoppat in, ok - lång dag!
Fick lett in dom i sina sängar och nu sitter jag här i soffan själv med ena öga på tv´n och det andra på datorn. Väntar på att Mr O ska komma hem från innebandyn så jag kan gå och lägga mig och sova, så jag kan få vakna upp och gå och JOBBA, shit va gott det är att vara igång igen. Att känna sig trött på kvällen av att faktiskt ha gjort något under dagen! Det är lyx för mig! Vart jag jobbar?? Jag arbetstränar på Falkenbergsrevyn tillsammans med ett lass fantastiska tjejer och en grym chef! Ja va ska man säga, jag är NÖJD!!



Peace out!

Kommentarer

  • Berander säger:

    GILLAKNAPPEN!!!



    Tror det där är ett perfekt ställe för dig att träna på (och kanske bli anställd på?)

    2012-02-01 | 23:36:13

Kommentera inlägget här: