LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Det enda du duger till är att göra semlor!

Kategori: Old shit

Bortsett från en ruggigt taskig frilla så är livet riktigt snällt mot mig för stunden. Jag hoppas, önskar och fullkomligt bönar och ber för att det ska fortsätta att vara så, gillar liksom medvinden - ja bara så att ni vet!

Sportlov denna veckan. Mr O har klättrat in i sin lastbil, barnen är på respektive dagis och fritids och Fröken N går med ett stort leende på läpparna till platsen där jag arbetstränar. Känns lite mysko att Mr O inte är här efter att ha haft honom drällandes runt i huset sen i slutet på september. Skrek till honom härom dagen när jag i blint raseri tokstädade huset att det enda du duger till är att göra semlor - ja och så va det något mer men eftersom jag inte kommer på vad det va så va det nog inte så viktigt! Jag mår bra av att gapa och skälla, i lagom mängd!

Det blev en liten paus i skrivandet, en fin vän som jag glidit ifrån dök upp på msn. Det värmer mitt hjärta att prata med henne, så galet längesen och när vi väl pratar är det som om det vore igår. Hennes egna ord som givetvis är mina favoriter... "allt händer av en orsak". Ska ta med mig dom orden när jag nu ska krypa ner mellan mina småfisar som invaderat min säng, trångt som attan - men det är det värt!

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: